سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 30 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گفتگوی ویژه یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ ، ساعت ۰۸:۴۸:۰۰

کالاهای بی کیفیت جایگاهی در صنعت نفت ندارند
باشگاه خبری فراساحل: معاون امور مهندسی وزیر نفت شرط حضور سازندگان داخلی را برای عرضه کالا در پروژه های صنعت نفت رقابت دانست و گفت: کالاهای بی کیفیت هیچ جایگاهی در صنعت نفت ندارند. سید عماد حسینی در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به این که ملاک استفاده از کالاهای ایرانی در صنعت نفت تنها ایرانی بودن آن نیست،تصریح کرد: سازندگان داخلی باید در ساخت کالا علاوه بر کمیت به کیفیت آن نیز توجه کنند. در واقع کمیت و کیفیت در کنار سرعت سه مقوله مهم برای  وزارت نفت در انجام کارها و پروژه هاست.وی با بیان این که کالاهای ساخت داخل باید از لحاظ کیفیت با مشابه خارجی خود برابری کنند،افزود: سازندگان باید بدانند کالای بی کیفیت داخلی هیچوقت جایگزین کالای با کیفیت خارجی  نمی شود.

بیژن زنگنه، وزیر نفت  هفته گذشته در نخستین همایش هماهنگی صدور کالا، خدمات فنی و مهندسی صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به کشور ترکمنستان  به صادرات کالاهای بی کیفیت به ترکمنستان در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت:سازندگان داخلی باید تلاش کنند کیفیت را در درجه نخست اهمیت کارهای خود قرار دهند تا نگاه کشورهای دیگر به تولیدکنندگان ایرانی تغییر کند. عماد حسینی با اشاره به آمادگی ایران برای صادرات کالاو خدمات مهندسی به کشورهای همسایه گفت: ایران می تواند در ازای خرید گاز،کالا و خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه صادرکند که سبب ایجاد اشتغال در کشور می شود. وزیر نفت پیش از این گفته بود هم اکنون شرایط حضور ایران در بازارهای ترکمنستان و آذربایجان فراهم شده است.


  کد خبر : 38
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :